Gaveæsker til shoppen forenkler indpakningen

Vil du gerne sørge for, at dine kunder får en ekstra oplevelse, når de skal give et gavekort fra jeres butik? Så kan det være en fordel med gavekortæsker. Det kan gøre det at få et gavekort mere spændende og mere maskeret. Det er helt sikkert noget, modtageren, og derved jeres kunder, vil synes om. Her kan din butik med fordel vælge en type af gaveæske, der harmonerer med selve virksomheden og brandet. 

Sælger din virksomhed meget eksklusive produkter, er det naturligvis vigtigt, at det også føles eksklusivt at få et gavekort til din butik. Ønsker du samtidigt at maskere, at gaven indeholder et gavekort, kan det være en fordel at vælge en lidt større æske. Det skal naturligvis også afstemmes med størrelsen af selve gavekortet, så disse parametre passer sammen. Der findes gaveæsker i forskellige størrelser, og der vil også være en størrelse passende til indpakning af dine gavekort.

Mange forskellige typer af gaveæsker

Gaveæskerne fås ikke kun i forskellige størrelser. De fås også i forskellige former og farver, hvilket er gældende for:

  • Hvid
  • Sort
  • Guld
  • Og mange flere

Du kan også få dem med perlemorsoverflade, hvis ikke du ønsker den plane variant. En anden type af materiale, du kan få, er bølgepap, som også kan se ganske elegant ud. Du kan få dem som rene gaveæsker med vippelåg, mens du også kan få dem som såkaldte fixæsker eller poseæsker. Der er mange muligheder for dette, og det er vigtigt, at du får dette afstemt med ønsker og behov. 

Vælg en god forhandler af gaveæsker

Når du skal vælge forhandler, kan du med fordel vælge en, der tilbyder flere forskellige typer af gaveæsker. På den måde sikrer du dig, at du kan vælge forskellige i deres sortiment, og derved holde dit lager opdateret. Det kan også være en fordel, hvis forhandleren har mange valgmuligheder, så du har et bredere udvalg, som køberen selv kan vælge gaveæske. Denne mulighed er god at have, og det vil mange af dine kunder sætte pris på. Stadig er det vigtigt, at valg af gaveæsker passer til virksomhedens brand.